Saturday, April 9, 2011

~Alhamdullillah~

Syukur alhamdullillah....arie nie angah aku blek umh,nk berbaik smula ngn family...best sgt kmi dpt brkumpul ank branak rinie,lma x mkn sma2 cm td..aku,mak,ayh,abg,angah ngn adik...hurmmm tp sygnya kmaqin angah aku x blek knduri kt umh dia da game kt jhor...pg2 td dia blek mai umh...td kol 10.30pm dia blek penang ngn abg,sbb dia da lthan pusat kt penang...ktanya sok nk blek lumut dh (navy)....lma aku x rsa nikmat 'happy family'.......
wlaupun letih knuqi dk da g nie,tp dh tgk mak ayah aku sronok hlang rsa penat tue....depa lah mnusia pling gmbra rinie tp x tnjuk..aku tau depa rndu kt angah aku nk wt cm na dh Tuhan tkdrkn nk jd cm 2 kta sbgai hambaNYA wajib trma qada' dn qadar nie....nie pwn 1 ujian dri yg MAHA ESA....alhamdullillah...






No comments:

Post a Comment